O 13:00 ?
Spaprany montaż TRIFLEXa, CB i podłączenie do BOLERO i BT
Zwiń
X
-
Ja też zamontowałem triflexa tylko, że w Alejach (ta sama firma), naprawdę goście mają pojęcie co robią i doświadczenie. Taki się zrobił popyt na triflexy, że zabrakło w piątek Póki co mi się podoba, szczególnie, że nie trzeba walczyć z tym magnesem, ale na wszelki wypadek czeka w bagażniku, jakbym chciał wieksze zasięgi uzyskać. Sorry za OT. PozdrawiamPOZDRAWIAM AWIATER
było: 105 KM i 249 Nm
mod1: 131 KM i 335,7 Nm
mod2: 147 KM i 352 Nm:-)
i stówka pękła
Nowa miłość:
XL 1000 Varadero
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez AwiaterJa też zamontowałem triflexa tylko, że w Alejach (ta sama firma), naprawdę goście mają pojęcie co robią i doświadczenie. Taki się zrobił popyt na triflexy, że zabrakło w piątek Póki co mi się podoba, szczególnie, że nie trzeba walczyć z tym magnesem, ale na wszelki wypadek czeka w bagażniku, jakbym chciał wieksze zasięgi uzyskać. Sorry za OT. Pozdrawiam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez molzamiast zastosować przejściówki i wpiąć się w istniejącą instalację -
Komentarz
-
-
Nie prawda, że CK-100 działa 2 minuty po wyłączeniu zapłonu - wyłączasz zapłon i wyłącza się zestaw. Wiem, bo mam. Inną kwestią jest pociągnięcie kabelka od tyłu skrzyneczki z bezpiecznikami z napięciem stacyjki. W całym systemie ta informacja jest po CAN, a w CK-100 potrzebne jest napięcie +12 ze stacyjki. Polecam pociągnąć od razu stałe +12 od skrzynki bezpieczników. Ja tak miałem zrobione i wszystko śmigało.
Jak już się pociągnie napięce "stacyjka ON" to proponuję podłączyć do tego radyjko CB.
Mam zresztą jeszcze kilka patentów - uchwyt magnetyczny do gruszki z wbudowanym kontraktorem - jak podnoszę gruszkę to mi się radio "mute'uje", wieszam gruchę i znów się włącza. Mały hint: wykorzystujemy do tego sygnał "mute" w radiu Swing - podanie masy powoduje wyciszenie radia.
Mogę szczegółowo opisać instalację jak ktoś jest zainteresowany. Sam wszystko robiłem i będę tą wersję montował do niedługo odbieranego auta.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez sazadZamieszczone przez molzamiast zastosować przejściówki i wpiąć się w istniejącą instalację -Załączone pliki
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez gedNie prawda, że CK-100 działa 2 minuty po wyłączeniu zapłonu - wyłączasz zapłon i wyłącza się zestaw. Wiem, bo mam. Inną kwestią jest pociągnięcie kabelka od tyłu skrzyneczki z bezpiecznikami z napięciem stacyjki. W całym systemie ta informacja jest po CAN, a w CK-100 potrzebne jest napięcie +12 ze stacyjki. Polecam pociągnąć od razu stałe +12 od skrzynki bezpieczników. Ja tak miałem zrobione i wszystko śmigało.
Powinien działać i po zakończeniu rozmowy się "wyłącza".
Komentarz
-
-
W kombi wystarczy zdjąć fragment uszczelki / maskownicy (nie pamiętam dokładnie) przy górnej krawędzi dachu po otwarciu klapy i masz dostęp do anteny. musisz jeszcze zdobyć przejściówkę do kabla antenowego (by wpiąć się w oryginalny kabel) do triflexa i tyle.
Później i tak Cie czeka wizyta w punkcie dostrajania CB ...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez molW kombi wystarczy zdjąć fragment uszczelki / maskownicy (nie pamiętam dokładnie) przy górnej krawędzi dachu po otwarciu klapy i masz dostęp do anteny. musisz jeszcze zdobyć przejściówkę do kabla antenowego (by wpiąć się w oryginalny kabel) do triflexa i tyle.
Później i tak Cie czeka wizyta w punkcie dostrajania CB ...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez aldamGdzie można kupić taką przejściówkę do ori kabla antenowego.
Chciałbym wpiąć oryginalny kabel do triflexa.
Komentarz
-
Komentarz